ستون

نماز ستون دین است

ستون

نماز ستون دین است

ستون
بسم الله الرحمن الرحیم
هدف این وبلاگ پرداختن به جزئیاتی از نماز به صورت های مختلف هست که در محافل دیگه کمتر به اونا پرداخته شده است.
ان شاءالله.


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

آخرین نظرات


 سنگر نماز


بر آستان معبود مجموعه ای از خاطرات رزمندگان و شهیدان است که همگی مربوط به اقامة نماز شب در جبهه های جنگ ایران و عراق است. 142خاطره از میان بیش از 600منبع و مأخذ مربوط به دفاع مقدس حاصل پژوهش گسترده ای است که در باب سیرة عبادی و اخلاقی و عرفانی رزم آفرینان جنگ انجام شده است. در سراسر این کتاب، ایمان و اعتقاد و عشق به معبود در میان رزمندگان مسلمان موج می زند:" اوایل شب آمد داخل چادر ما و گفت: چه کسی امشب ساعت دو نگهبان است؟ گفتم: من. گفت: اگر زحمتی نیست مرا بیدار کن؛ باید داروهایم را بخورم. ساعت دو به چادرشان رفتم و دیدم که بچه ها بیدارند. گفتم: آمده ام مجتبی را بیدار کنم که دارویش را بخورد. گفتند: ما بیدار می کنیم. و من برگشتم. فردای آن شب فهمیدم منظور شهید مجتبی صاحب زمانی از دارو همان نماز شب بوده است."

 

بر آستان معبود: خاطرات نماز شب رزمندگان و شهیدان

عنوان اصلی: In His Holy Presence

سایر: گردآورنده: احمد مؤمنی‌راد

موضوع: تاریخ، خاطرات نماز شب رزمندگان و شهیدان در جنگ ایران و عراق

قیمت : ۲۲۰۰۰ ریال

سال چاپ: ۱۳۸۸

قطع کتاب: رقعی

نوع جلد: شومیز

نوبت چاپ: ۰۱

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
عبد الله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی